9 Nisan 2012 Pazartesi

Denenmeli...

Merhabalar..
Tariflerime devam edeceğim tabi ki ama araya bir de bunu sıkıştırmak istiyorum :)
Zaman zaman gidip gezdiğimiz,yemek yediğimiz yerler de aklımız da yer edicek kadar bizi bağlayan lezzetler yakalayabiliyoruz. Hatta bazen, sadece onu yemek için oraya gidiyoruz :)
Ben de denediğim bazı lezzetleri paylaşmak istiyorum..

Sosyal Tesislerin en meşhur tatlısı VOLKANİK 

En sık gittiğimiz Sosyal Tesistir Florya.
Tatlıyı ilk tavsiye eden de orada çalışan sevgili abim :) Hemen hemen her gittiğimz de yemek veya sonunda çatlayacak kadar yemiş olsam bile volkanik tatlısını es geçememmm :)
Eğer bugüne kadar hiç yemediyseniz mutlaka deneyin diyorum.


Yanında Dondurma ile ..




Bahçeşehir Gurme de DONDURMALI İRMİK TATLISI
Ben Gurme'nin sadece irmik tatlısını değil herşeyini çok seviyorum:)
Bütün yemeklerini,tatlılarını,ortamını,market bölümünde satılan herşeyi.Burası bahçeşehire gittiğimizde yemek yediğimiz oturduğumuz tek yer diyebilirim.Her defasın da bi daha ki sefere şurda oturalım diye konuşsakta yine aynı yere gitmiş oluyoruz:)
İrmik tatlısının tadı gerçekten tarifsiz.Daha önce yediklerimin arasında en güzeliydi diyebilirim.
Bir de mozaik..onu da çok beğenmiştim ama malesef fotoğrasız.
Gurme, tam Bahçeşehir Gölet'in yanında giderseniz oraya uğrayın derim.
Eşkişehir'e gidince tabi ki KIRIM ÇİBÖREKÇİSİ
Yıllardır "Çiğbörek" diye bildiğim aslında "Çibörek" miş ..
2011 yılının kasım ayında günübirlik tren gezisi ile Eskişehir'e gitmiştik..Gezdik gördük gerçekten tam bir öğrenci şehri.Fakat akşamı bizi dondurdu,trenimiz gece 1 de kalkıyordu gece  oldukça soğuk çoğaldı ,Porsuk Nehri'nin donduğuna şahit olduk :)
Öğlen yemeğimizi, Yapay Denizin  orada ki Kırım çibörekçisinde yedik.Önce 1 porsiyon istedik yeterlidir diye ama 1 porsiyon çerez gibi bitti gitti..Hiç hatırlamıyorum kaç tane geldi sonrasında:)
Tek kelime ile Mükemmel..


Tekrar devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...