4 Nisan 2012 Çarşamba

Susamlı Çıtır Tavuk

Daha önce hiç evde yapmamıştım ama dışarda bazı cafe'ler de yediğim oldu ve çok beğendim.
Geçenler de aldım susamı yaptım, çok basit bir o kadar da lezzetliydi.
Soğutmadan yemek lazım:)
Ben ölçü kullanmadım, buraya da sadece malzemeleri yazıcam,eğer yapmak isterseniz tavuğun ve diğer malz. miktarlarını yapıcağınız kişi sayısına göre ayarlarsınız.
Bu ara da benim susamlarım yetmedi kalanları sadece galeta un'u ile kızarttım.
2 paket susam kesin olsun :)



Malzemeler

Kuşbaşı ya da jülyen kesilmiş tavuk göğsü
Yumurta
Un
Susam
Sıvıyağ
Tuz
Karabiber

Yapılışı

Tavukları önce un'a (Un'un içine biraz tuz ve karabiber koyun)
 sonra yumurtaya bulayın.
En sonra da susamla kaplayın
Kızdırılmış sıvıyağ da ara ara çevirerek, kızartın.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...