20 Nisan 2012 Cuma

Kestaneli Toplar

Kestane şekerini sevenler bu tarifi sever :)
Ben sanırım 2 yada 3 kere yaptım ve şuan tariflerimi karıştırırken unuttuğumu farkettim..O kadar fazla tarif birikmiş ki bunu yaptığımı bile unutmuşum :) Fotoğrafını görünce beğendiğim tadını hatırlayıverdim.
Fotoğrafını çok beğenmedim ama başka da çekmemişim...


Malzemeler

 2.5 - 3 paket kakaolu ikram bisküvi,toz haline getirilmiş.
1 portakalın suyu
1 kavanoz kestane püresi
1 avuç ceviz içi ,dövülmüş.
Yarım çay bardağı süt

Üzeri için

Antep fıstığı (boztoz)
Hindistan cevizi

Yapılışı

Süt hariç bütün malzemeyi karıştırıyoruz
Sütü azar azar ekleyerek hamur haline getiriyoruz
Hamurdan küçük parçalar koparıp yuvarlıyoruz
Yuvarladıklarımızı boztoz'a ve hindistan cevizine buluyoruz.
Buzdolabında beklettikten 1-2 saat sonra servis edebiliriz.

(Eğer gerekirse bisküvi ilave edebilirsiniz)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...