4 Kasım 2012 Pazar

Cherrybean Coffees

Bugün çook güzel bir yer öğrendik...
Burası Türkiye'nin ilk  Butik Kahve'cisi...Galata Kulesin de gezinirken , gelen kahve kokusu bizi buraya götürdü :) Sokağı kaplayan taze kahve kokusu müthiş,bir de içeriye girdiğiniz de düşünün :) Resmen çıldırdım, dekorasyonunu da çok beğendim ve herzaman böyle bir yerin işletmecisi olmanın hayali içindeyken, orayı bulduğumuza çook sevindim.Fotoğraflar çekmeye başladım hemen :) Biz kahvelerimizi içerken oranın sahibi bayan da bir yandan yeni kekini pişiriyordu ayy nasıl güzel kokulardı bir bilseniz...Mis gibi kahve,kek ve çeşit çeşit çikolatalar...
Zaten dayanamayıp söyledim orayı çok beğendiğimizi :)
Eğer o taraflara yolunuz düşerse mutlaka "Cherrybean Coffees" da kahve için derim.
Şahsen bizim artık sık sık uğrayacağımız kesin ;)
Şimdi  fotoğraflarımı paylaşıcam ;


 Cafe Latte ile Fındıklı - Kivili Kek :)
 



Burası ilk giriş'i

 
 
Yakından İnceliyorum :)
 
 
 
Oturduğumuz Köşeden ..
 
 
 
Otururken bütün sokağı görebilmek çok keyifli :)
 

 
Ve çıkarken ..
 
 
 
 
&
 

 
Kahveleri gördünüz mü :)
Ve tabii çikolatalar...
 
&
 
Bereketzade mah. Camekan Sok. No:10/1 Galata - İstanbul
 
&
 
Herkese İyi Haftalar  :)
 
 
 
 




6 yorum:

  1. yolum düşerse uğrayacağım mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede canım seninde hoşuna gider diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Taksim'i de, kahveyi de çok severim canım bilirsin..
    O yüzden buraya mutlaka gitmek lazım diyorum :)
    Çok hoş bir yermiş, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh kuşum bilmezmiyim bendee çoook seviyorum :)Gidelim en kısa zamanda ben her daim hazırım ;)

      Sil
  3. çok sıcak bir yere benziyor,ben nasıl atlamışım orayı.yolum düşerse mutlaka uğrayacağım..

    YanıtlaSil
  4. Aynen oyle :) biz herseyi ile cok begendikk,orada bir kahve icin derim..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil