13 Kasım 2012 Salı

12.11.2012 ..

Gecikmeli olarak doğum günümden bahsetmek istedim arkadaşlar :)
Gün boyunca güzel zaman geçirdim..İş yerinde sevgili arkadaşlarım yine beni unutmadı :) akşamın da Eşim'le yemek yiyip,sonrasında annemlere  uğradık...saat 00:00 olup 12 kasım bittiğinde üzüldüm doğumgünüm bitti diye :)
Geriye fotoğraflarım kaldı ..

Google'a Teşekkürler :)
 


Arkadaşlarıma tekrar Teşekkür ederim..
 

 
 
:)
 
 
 Yemek için , daha önce de gittiğimiz ve  yine aynı yemekleri yediğimiz Has Kral Hatay Sofrasındaydık :)
Yine çok beğendik...
 
Herkese Sevgiler...
 



6 yorum:

  1. Nice senelere ,her günün böyle güzel geçsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. canım benim doğum günün kutlu olsun...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    sevdiklerinle beraber...
    bu ay ne kadar çok doğan varmış :)))
    benimkide yakında :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm, inşallah hepimiz sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçiririz :)

      Sil
  3. Nice sağlıklı, huzurlu yıllara sevdiklerinle inşallah :)

    YanıtlaSil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...