5 Eylül 2012 Çarşamba

Yalancı Boğaz da ki, Uçurtma Restaurant ...

Yine tatil post'undan :)
7 gece kaldığımız Bodrum/ Gümbet'ten tatilin tadına doyamayıp Marmaris'e uzandık :) Ne manzaralar ne yollar ... Gezdikçe gezesimiz geldi keşke tatil için daha çok zamanımız ve fırsatlarımız olsa.Buna da şükür diyip 11 günün sonun da evimize dönmüştük.

 Marmariste ki 2.günümüz de tekne turuna çıkıp ,koyları gezmiştik.Tekne sahibi Karadenizli, eşi ise Alman'dı :) bize mutlaka Yalancı Boğaz'ın manzarasın da yemek yememizi tembih etti,en beğendiği yer olarak da Uçurtma'yı söyledi..Ertesi akşam Uçurtma'daydık.
Salaş dekorasyonu ve manzarasıyla bizi mest eden Uçurtma'nın canlı müziği süpriz oldu :)
Deniz'in kıyısın da ki masalar dan birine oturup yemeklerimizi sipariş ettik..
Buyrun bir kaç detay ;

Gün Batımı..

 
&
 
 
Arı'lar dan korunmak için, Türk kahvesi'nin dumanı :)
 
 
 
Zeytinlerin üzerinde ki, Zeytinyağı'nın tadına doyamadım..
 
 
&
 
 
&
 
 
&
 
 
Kahvesiz olmaz..
 
 
&
 
 
Sevgiler...
 
 
 
 
 
 
 

6 yorum:

  1. oyyy süper gözüküyor herşey bayıldımm.. demek kahve yakılıyormuş he ilkkez duyuyorum bunu

    YanıtlaSil
  2. Evet canım Marmaris'in bal'ı meşhur olduğundan arı'sı da baya bol :) Bizi sürekli arı kovalarken gören garson kahve yakıp getirdi, dumanı gerçekten bütün arı'ları dağıttı :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel canım. Gün batımı fotoğrafına bayıldım, harika :)
    Kahvenin yakıldığını ben de ilk kez görüyorum, görntüsü de çok hoş olmuş :)
    Daha nice böyle güzel tatilleriniz olsun inşallah canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim tesekkur ederim guzel yorumun icin..
      Bende ilk kez gordum kahvenin o halini :)
      İnsallah hepimizin tatilleri hayatlari boyle keyifli devam eder..

      Sil
  4. Marmaris , Yalancı Boğaz'ın muhteşem bir manzarası var, haklısın. Uçurtma restaurant'ı bilmiyorum ama, bir kaç yıl evvel Marmaris Magic Life'ta kalmıştık, orada da bir See Rastaurant vardıı, orada otururduk,tam Yalancıboğaz'da, muhteşem bir manzarydı. Günbatımının en güzel hali hehrhalde o koydadır. Denizi de süperdi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle,günbatımının en güzel hali oradaydı :)
      Bende Magic Life'in bütün otellerinin çok güzel olduğunu duymuştum.

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...