6 Temmuz 2013 Cumartesi

Blogger Buluşmamız ..

Yaşasınn ilk etkinliğim bu sabah çok değerli arkadaşlarımla birlikte gerçekleşti :)
Öncelikle katılımlarından dolayı sevgili Arzu'ya ( http://www.vanilins.com ) , Didem'e ( http://dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com ) ve Kübra'ya ( http://pumpulininmutfagi.blogspot.com ) çook teşekkür ederim.
Didem'imim zaten 13 yıllık arkadaşım :) iyi ki bugün de yanımdaydın..
Arzu ve Kübra'yı tanımak çook güzeldi..
İkisini de ayrı ayrı çok sevdim :) bundan sonra ki etkinliklerde hep birarada olmak dileğiyle ...

Ataköy Marina / DODİCİ de Kahvaltı ile başlayan günümüz, bol sohbet ve kahkaha eşliğinde devam etti ..

Detayları fotoğraflar ile anlatmak istiyorum :)
 
Kızlardan önce Didem'le biz gidip minik hediyelerimizi bırakıyoruz masaya :)
Ben İstanbul kupalarının içine bitki çayları koyup hazırlarken, Didem de çok cici kurabiyeler hazırlamıştı hepimize.
Ellerine sağlık kuşum :)




Serpme Kahvaltımız oldukça uzun sürdü ;)

 
Kahvaltının arkasında tabi ki vazgeçilmez Türk Kahvesi vardı ..
 
 
Ve Biz'ler :)
(Gün ışığında gözlerim kısıldı yine :)
 
 
Tatlısız olmaz ..
 
 
Çekilişimizi yapıyoruz bu da sevgili Kübra'nın bana hediyesi :)
Bitki çayı kutusu ..
Teşekkür ederim canımm.
 
 
Eve gelince kurabiyeleri yemeye kıyamayacağıma karar veriyorum :)
 
 
 
Sizlerle tanışmak benim için büyük keyifti en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)
 
 
&
 
Herkese mutlu haftasonları !
 
 
 
 
 


10 yorum:

  1. Canım benim çok keyifli bir gündü.. Arzu ve Kübra'yı tanımak o kadar güzeldi ki, çok, çok mutlu oldum :)
    Tekranının olması dileğiyle kuşum :)
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuşum bende çok keyif aldım tekrarının olmasını bende isterim çok..
      öperim:)

      Sil
  2. Keyfiniz bol olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Tanem'cim sizleri tanımak benim için de çok keyifliydi.Çok mutlu ayrıldım yanınızdan.Resimleri kopyaladım canım.Ben de şimdi yayınlamak istiyorum.Çok çok öpüyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok mutlu ayrıldık canım herşey çok güzeldi.
      Resimlerden sana mail olarak da gönderdim;)

      Öpüyorum canımm sevgiler..

      Sil
  4. Her şey harika görünüyor kızlar, çok güzel fotoğraflar :) hediyelere de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sevgilerimle..

      Sil
  5. Günlerdir bloğuma ve bloglara bakma fırsatım olmadı
    Bende sizi tanıdğıma çok çok mutlu oldum
    Hediyeler içinde ayrı ayrı teşekkürler
    Çok keyifli bir etkinlikti tekrarlamak dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere o zaman canımm :))

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...