14 Temmuz 2013 Pazar

Yoğurtlu Semizotu Salatası

Birkaç gündür hem fotoğraflarımı düzenliyorum, hem de yeni oluşturduğum facebook sayfamla ilgileniyorum.
Bu sırada fark ettim bir sürü eklenmemiş tarifim var benim :(
Hemen başlıyım dedim eklemeye..
Yoğurtlu semizotu bu sene de çok yaptım ama fotoğrafım geçen seneden.
Hem basit, hem lezzetli, hem de vitaminli bir salata tarifi bu.

Bu arada beni buradan izleyen sevgili arkadaşlarım facebook sayfamı da beğenmek isterseniz çok sevinirim ;

https://www.facebook.com/Cevizlitarcinli


Sevgiler..

Malzemeler
 
1 demet semizotu
2 diş sarımsak
200 gr yoğurt
 ( az gelirse ekleyebilirsiniz)
Tuz
 
Üzeri için ;
 
Zeytinyağı
Pul biber
 
 
Yapılışı
 
Semizotunu güzelce ayıklayıp yıkıyoruz.
İyice yıkadıktan sonra, küçük küçük koparıp geniş bir kaseye koyuyoruz.
(Vitamininin kaybolmamasını için ben bıçak kullanmıyorum,
isterseniz küçük küçük doğrayabilirsiniz)
Sarımsağı rendeliyoruz yada minik minik doğruyoruz.
Ayrı bir kapta yoğurt,sarımsak ve tuz'u karıştırıyoruz.
Daha sonra semizotu ile sarımsaklı yoğurdu birleştirip iyice karıştırıyoruz.
 
Üzerine ;
 
Zeytinyağı gezdirip,kırmızı pul biberle süslüyoruz.
 
 
Afiyet olsun :)
 
 
 


8 yorum:

  1. Yazın en güzel ve en sağlıklı mezesidir..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Valla öyle bugün bir demet daha aldım ben :)

    Teşekkür ederim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. mımmmm en sevdiğim salatalardan biridir.eline sağlık harika görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorumm :) çok teşekkür ederim canımm.

      Sevgiler..

      Sil
  4. elıne sağlık bende sık yaparım yazın ferah bır salata oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet yazın güzel gidiyor;)

      Sil
  5. Salatalar da çok güzel :) Bu arada Blogger etkinliğini unutmuşum :((Çok üzüldüm..İnşallah bir dahaki sefere gelirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      inşallah bekleriz biz de:) en kısa zamanda tekrar olur diye düşünüyorum haberdar ederim..

      Sevgiler.

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...