29 Haziran 2013 Cumartesi

Blog Buluşması Hakkında



Öncelikle hepinize keyifli bir haftasonu diliyorum..
Blog buluşması hakkında hatırlatma yapıp kesin olarak netleştirmek istedim..

Birçok arkadaşım
 mesafe uzak geldiğinden katılamayacağını bildirdi,aslında deniz otobüsü tam da mekanın yanında bunu da beliritiyim burdan.
Umarım bir daha ki buluşmamızda daha orta bir mekan ayarlayıp,daha kalabalık bir grup oluşturabiliriz.
İlk günden katılacağını belirten arkadaşlarımın beni çok mutlu ettiğini de söylemeden geçemeyeceğim :)

Buluşma günü için küçük süprizlerim olucak,bu nedenle katılabileceğinizi bana kesin bir şekilde tekrar bildirirseniz sevinirim.
Buradan yorumla veya maille bildirebilirsiniz. ( tanemahmetakpinar@gmail.com)
İnstagram : cevizlitarcinli
Twitter :   cevizlitarcinli

Buluşma günü için Ataköy Marina Sensando demiştim fakat bir sebepten dolayı Sansendo'yu , "DODİCİ XII" olarak değiştirmek zorunda kaldım..
Yeri aynı sadece bir kaç adım daha yürüme mesafesinde.
Detaylı bilgi için : http://www.dodici.com.tr/

Buluşmamız için programımız şöyle ;
TARİH :06.07.2013
SAAT : 10.00
YER :Ataköy Marina DODİCİ XII CAFE / Sabah Kahvaltısı
&
 Küçük süprizlerim  :)
&
Çekiliş ile küçük hediyeleşmeler :)
&
Tatllı ve Kahve eşliğinde bol muhabbet :)
Gelmeye müsait olan herkesi beklerim.. 
Uzun güzel bir kahvaltı ile başlayan keyifli bir gün geçireceğiz ;)
Herkese çook sevgiler ..

4 yorum:

  1. ne güze bir buluşma hazırlamışsın canım bir şey kalmamış 2 gün sonra bol sohbet muhabbet ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buluşmamız gerçekleşti çok keyifliydi canım :)
      yorumun için teşekkürler.

      Sevgiler.

      Sil
  2. Ben de katılmayı isterdim :(Ama bugün başka bir programım var :(Bir dahaki etkinliğe inşallah :)Size bol keyifli sohbetler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra'cım çok teşekkür ederim, umarım başka bir etkinlikte birlikte oluruz.

      sevgiler :)

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...