2 Mart 2017 Perşembe

İki Çocuklu Hayat'a Geçiş ..

Merhaba.. 

Yeniden blog yazmayı uzun zamandır düşünüyor ve istiyordum.. Ama evde iki küçük çocuk ve iş yerinde ki değişikliklerden bir türlü o fırsatı yaratamıyordum.
Bu aralar kendim için bişeyler yapmaya özen gösteriyorum.. 
Bugün de kendime "hadi başla yazmaya" dedim. İlk önce nereden başlıyım,neyi yazıp paylaşıyım hiç bilemedim.. Açtım sayfayı "cevizlitarcinli" ismini değiştirdim, sonrası bu ..yazıyorum :) 
Hala yemek yapmayı, düzenli sofralar kurmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum.
Ama "Annelik" kadar değil.
Her gün en çok anne olduğum için daha doğrusu iki çocuk annesi olduğum için şükrediyorum.

2015 yılının ağustos ayında ikinci oğluma hamile olduğumu öğrenince büyük bir şok yaşamıştım.Emir Henüz 15 aylıktı.. En çok Emir'i düşünmüş ve vicdan azabından kendimi paralamıştım.
Zaman geçtikçe, doğumum yaklaştıkça gerçekten mutlu oluyordum.
Çünkü, Hayatta ki en değerli hediye kardeşti. Anne olarak bunu biliyordum ben.

Çevremizde ki herkes "birlikte büyüyecekler" diyordu :) 

18 Nisan 2016 da iki çocuklu Anne oldum ben.
Emir de 23 aylık küçük bir abi oldu :)

Yanılmışım.. ilk çocuk gibi seviyomuşsun yine.
Yine ilk kez anne olmuşcasına tarif edilemez duyguları yaşıyomuşsun.
Çok şükür bin şükür, sen de iyi ki geldin hayatımıza minik lokumum.



En kısa sürede tekrar tekrar yazacağım ..

Sevgiler :)
instagram :  tanemakpinar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...