14 Mart 2017 Salı

EMİR 2 YAŞINDA ..

Merhaba,

Lohusalığımın 20. günün de Emir'in 2 yaş Doğum günü kutlamasını yapmıştık.
Emir 2 yaşında, Eymen de 20 günlük olmuştu.
Yine Annemin evinde, bu sefer daha küçük bir kutlama yapmıştık. Eymen'e hamileyken hem hastane süslerimi, hem de doğum günü süslerimi hazırlamıştım. Pastayı da Güllüoğlunda yaptırmıştık,tadı harikaydı.

Benim için önemli olan Emir'in mutlu olmasıydı.
Fotoğraflar da ona ileri de anı olarak kalacaktı.. 
Çocuklarımı büyütürken onlara hep güzel anılar bırakmak istiyorum.
Bunun için de yorgunluklarımı bir kenara bırakıp her zaman elimden geleni yapacağım. 
Ben bu dünyada "Evlat" sahibi olmuşum.. Ben "Anne" olmuşum..
Onları mis kokusu, onların sesi, gülüşleri, bakışları ..her şeyi geride bırakır.
Binlerce kez şükür.

Emir'in 2 yaşına girmesiyle birlikte bir çok şey değişti. Mesela çizgi film seyretmeye başladı (ara sıra) 2 yaş sonrası baya baya cümleler kuruyordu.
Bir de 2 yaş sendromu çıktı.. yersiz ağlamalar, çığlıklar..  
Ve artık her şeyi daha çok biliyordu.. Daha çok öğreniyordu.
Bezi bırakacağının sinyallerini bile vermeye başlamıştı, 2 yaşına girdikten sonra... 







Sevgiler ..

Tanem 
instagram :   tanemakpinar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...