27 Aralık 2014 Cumartesi

Emir'in Diş Buğdayı ..

2014 bitmeden paylaşmak istiyorum :)
Oğlumun iki dişini kutladık biz, 25 Ekim günü ..
Bu güzel günümüzde yanımızda olan herkese teşekkür ederiz.

Ben anne oldum !
Oğlum büyüdü de, dişleri çıktı diye bir gurur bir gurur bende ki :)
İnsan bi değişik oluyomuş demek ki, her yeni hareketinde kendi kendine gururlanıyomuş, sevinip, mutlu oluyomuş.. Anne olunca anladım.
Anne olmak dünyanın tarif edilemez tek duygusuymuş.
Anne olmak gerçekten büyük bir şükür sebebiymiş.

Şimdi birkaç fotoğrafımızı paylaşıyorum:)

Sevgiler!

İyi haftasonları ..

Instagram : cevizlitarcinli











  





Canım kardeşim Ece'nin ellerinden ..




Canım arkadaşım Kübranın Ellerinden ..





Ve pastamız benim ellerimden :) 


Ve. Kurabiyelerimiz  :)


2 yorum:

  1. Pasta şahane olmuş, gerçekten de çok temiz çalışmışsın, maşallah.
    yalnız fotorğafları daha büyük yüklesen de şöyle güzel güzel baksak.
    Hele ki Emir'in yakından şu güzel fotolarından koysan biraz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o pastaaa çocuklu kadının işi değilmiş anladım ben 🙈
      Foto konusunda haklısın canım, birdaha ki post'a artık 😘😘

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...