3 Ağustos 2013 Cumartesi

Gri Cafe de İftar

Herkese hayırlı kandiller..Kadir geceniz Mübarek olsun..
Bu gece ettiğimiz bütün dualar kabul olsun inşallah.

Geçtiğimiz haftalar da Canımın içi Neval de bizi iftara davet etti ama dışarda olsun dedi :)
aaa gezmek yani :)
Tabi dedimm tabii giderizz:) Gri 'yi daha önceden biliyodum ama hiç gitmemiştim.
Dışarıdan dekorasyonu ilgimi çekiyordu..
İftar yerimizin orası olmasına sevindim..Yer olarak da bizlere uzak değildi.

İçeri girdiğimizde bir kez daha dekorasyonuna bayıldım..Sonra yemeklerine :)
Burada da paylaşmak için hemen fotoğraf çekimine başladım çaktırmadan :)) Eşim de,ailem le, arkadaşlarımda bu duruma çoktan alıştılar.Yemeğe başlamadan önce benim çekmemi bekliyolar :)

Eğer buralara yakınsanız gün içinde uğrayın derim..
Bir de sanırım çarşamba akşamları canlı müzik oluyomuş ,bu çok hoşuma gitti :)

İyi haftasonları..

 
&
&
&
&
&
 
 
İncirli Caddesi, No: 61 / A1 Bakırköy - İstanbul
 
 
 
 


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler selmacım senin de kadir gecen mübarek olsun.

      Sil
  2. Dekoru çok hoşmuş gerçekten, güzel bir yere benziyo :)
    Afiyet olsun canım, denenmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de sevebiliceğin bi yer canım :)
      Teşekkürler kuşum.

      Sil
  3. Sen de hiç sevmezsin gezmeyi:)))Afiyet şeker olsun canım mekan güzelmiş..Hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçç sevmem hiç ;))
      Çok teşekkür ederim,sana da hayırlı bayramlar dilerim canım.

      Sevgiler..

      Sil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...