18 Mayıs 2013 Cumartesi

Renkli ve Keyifli Kahvaltılar ile hafta sonları ..

Hepinize keyif dolu bir hafta sonu dilerimmm..
Şimdi ki postum bol fotoğraflı :)
Son zamanlar da hazırladığım bir iki kahvaltı sofrası,cumartesi ve pazar günlerinin keyfini anlatan bir iki fotoğraf falan filan..
Bir de durup durup aklıma düşenler ve pişirdiklerim :)


Pazar Kahvaltıları günün en keyifli detayıdır ;
 
 
Bahçeşehir " Gurme"den daha önce bahsetmiştim..
Bir pazar kahvaltı için yine oradaydık :)
 
 
&
 
 
Neval'le geçenler de Nişantaşı'na gittik :)
Atiye sokak da "The Bite" de oturduk..
 
 
Ataköy Marina da Neval bizi Fotoğrafladıı bol bol :)
 
 
Bu da geçenler de pişirdiğim Ganaj Çikolatalı Kek'im :)
 
 
Geçen hafta Anneler günün de kendimizi önce kocaman bir sera'ya attıkk ..
 
 
Cuma akşamının yemek sonrası çay'ı :)
 
 
 
Son olarak az önce pişirdiğimm Vişneli Muffin'ler :)
 
 
 
Dediğim gibi boolll fotoğraflı değişik bir post oldu bu kez :))
Herkese çook sevgiler..
Mutlu bir hafta sonunuzz olsun.
 
 


14 yorum:

  1. çok hoş.hepsi birbirinden güzel.ellerine emeğine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim çok teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sevgiler :)

      Sil
  2. Güzel bir post olmuş dolu dolu,afiyetler olsun :)
    Bol çikolatalı kekin harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti,teşekkürler..
      Sevgiler :)

      Sil
  3. resimli postları severim ben :)))Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Bol resimli,iştah açıcı bir pst olmuş.
    Vişneli muffinler bitirdi beni:)
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu post öyle oldu:)) ama hoşuma gitti rengarenk;)
      Çok teşekkür ederimm ..

      Sevgiler :)

      Sil
  5. elleırne saglıkk afıyet olsun ve sıze bayıldım :d sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Çok sevgiler..

      Sil

  6. şu güzelim kahvaltılar.. çiçekler..kekler heep içimi titretmiştir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle hepsinin ayrı bir güzelliği var :)
      Hoşgeldiniz.. Yorumunuz için teşekkür ediyorum.

      Sevgiler...

      Sil
  7. Ağzımın suları aktı resmen :D
    muffin tarifini merak etim
    bende dün pişirdim tam kabarmadı sanki
    altıda biraz beyaz kaldı
    silikon kalıptan mı yoksa fırının ayarını hala çözemediğimden mi anlamadım :(

    YanıtlaSil
  8. Canım ben hep 175derece de 45-50dk pişiriyorum.
    Silikon kalıp hiç kullanmadım,kağıt kalıp kullanıyorum hep..
    Diğer kek tariflerime göz atabilirsin muffin de aynı onlarla..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...