26 Ekim 2018 Cuma

Oreolu Brownie ve Merhaba !

Merhaba,

Aradan yine çok uzun zaman geçmiş falan demeyip, şimdilerden bahsederek yazmak istiyorum bugün :)


Dün bir arkadaşımla ettiğimiz sohbet sonrası "yeniden yazmalısın" dedi, ben de "evet yazmak istiyorum, ama hiç zaman olmuyor" diyiverdim.

Çok istersek her şeye zaman oluyor aslında, bunu da öğrendim ben. Gerçekten kafaya koyduğumuz, gerçekten çok istediğimiz herşey oluyor bir şekilde. 
O yüzden bugün açıp yine yazmaya başladım.
Aradan geçen zamanda en çok çocuklar büyüdü :) Emir 4,5 yaşında, Eymen de 2,5 yaşında .. Yorgunluklarım bitmedi ama uykusuzluk biraz azaldı çok şükür.
Hayat daha hızlı sanki, çocuklar büyüdükçe çok kuduruklaştı, çok bal+kaymak oldu.
En güzeli de ne biliyor musunuz, ikisi birlikte oyun kurup oynamayı öğrendi. Bu benim beklediğim ve hayalini kurduğum bişeydi.
İki çocuklu hayat hep çok hızlı, hep çok koşturmalı ama hep şükür dolu!

Bugün cuma..

Hem de pazartesinin de tatil olduğunu bildiğimiz cuma.
Çalışan anneler anlar, bunun ne kıymetli bişey olduğunu :)
Yani bugün çok güzel bigün, o yüzden bu postun altına bir de deneyip, bayıldığım bir tarif link'i ekleyeyim dedim. 
Damy's Kitchen' in muhteşem "Oreolu Brownie' si" , Fotoğraflar benim, tarif için link' e tıklamanız yeterli.

İyi Hafta sonları.

Sevgiler,

Tanem.

Instagram : tanemakpinar



     http://www.damyskitchen.com/2016/03/oreolu-brownie.html 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pancake halleri ..

  Merhabalar, Günümüz hayat şartları ile bloğuma uğrayıp, yazma sürelerim gittikçe uzuyor..  Günümüz hayat şartları ne demek? Yani; Bitmeyen...