6 Aralık 2013 Cuma

Cumartesi Kahvaltısı ve Süprizler :)

Hafta sonuna girdiğimiz için pek mutluyum yine :)
Geçtiğimiz cumartesi Harika bir kahvaltı sofrasıyla güne başladım ... Uzun zamandır görüşemediğimiz canım arkadaşım Didem'deydik.. (dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com)

Kahvaltı sonrasında kahvelerimizi içerken üzerinde minik erkek bebekli pasta geldi :) çok şaşırdım ve çook mutlu oldum..Geçmiş doğum günüm de görüşemediğimiz için Didem'ciğim benim için harika bir pasta hazırlamıştı.
Arkasından hediyelerim de gelince ohh değmeyin keyfime :) Hediyeler bu yıl sadece bana değildi, oğlumu da düşünmüş herkes :)

Bu arada kahvaltıya bir tepsi Arnavut Böreği ile gelen Kübra'cığımı da unutamam.. Sıcacık mis gibiydi valla ...

Tekrar herşey için çook teşekkür ederim bizi çok mutlu ettiniz :)

Hepinize keyifli haftasonları dilerim ...
 
Mavi Kahvaltı Sofrası içimi açmıştı :)
 

 
Sıcacık Arnavut Börekleri harikaydı ..
 
 
Ve bebekli pastaa :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 yorum:

  1. Canımmm biraz geç de olsa buluşabildik sonunda :)
    Tekrar tekrar doğum günün kutlu olsun kuşum, sağlıklı, musmutlu, küçük bir erkek bebekli :) hep birlikte nice nice yaşlar..
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olması önemli değil kuzum görüşebildik ya ;))
      Tekrar ellerine sağlıkkk öperm :)

      Sil
  2. afıyetler olsun sofra ok guzel yapanların elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet selmacım çok güzeldi :)
      Teşekkür ederim.

      Sil