29 Kasım 2013 Cuma

Cumartesi Çay Sofrası ..

Bana gelin dedim :)
Benim can kardeşlerime.. Neval ve Ece'ye tabi bir de minik öykümüz var Ece'ciğimin kızı.
Biz dışarı da çıkarız ama yıllardır en çok görüştüğümüz yer ev'lerimiz olmuştur. Ev de yapılan buluşmalarımızda rahat rahat kahkaha atabiliriz ;) hatta bu görüşmeler son an da "hadi bu akşam burda kalalım" a kadar gider.. :)

Kısacası  geçtiğimiz cumartesiler de kurulan bu sofra da tam olarak öyleydi .. Saatlerce etrafında oturup yedik,içtik,sohbet  ettik ,bol bol güldük ..
Ben Ece ile çoluk-çocuk muhabbetlerine dalarken , bir yandan da Neval'in evlilik hazırlıklarını  konuştuk ..

Dostlar,kardeşler iyi ki varlar.. Hep olsunlar ;)

Herkese sevgiler..

Biraz da sofra fotoğrafları ;


 
 
Peynirli Kol Böreği
 
Kısır
 
Çikolata Soslu Islak Kek
 
Kadayıflı Muhallebi
 




Keyifli hafta sonları :)

2 yorum:

  1. Hem hamile, hem marifetli :)
    Ellerine sağlık kuzum, her şey harika olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm benim çok teşekkür ederimmm:))

      Öpüyorum çok.

      Sil