24 Temmuz 2013 Çarşamba

Ice Coffee

Yaz geldiğinde sıcak nescafe'den ziyade soğuk kahve içmeyi seviyorum ben :)
Ama türk kahvesi de vazgeçilmezim olunca dışarıya çıktığımızda ikisi arasında kalıyorum :)
Evde soğuk kahve denemelerim uzun zamandır var.. Bekarken kızlar geldiğinde de geceleri kupa kupa buz gibi soğuk kahveler içerdik..

Geçenler de yine soğuk kahve zamanım gelmişti ki kalkıp yaptım :) Eşim de çok severek içti..
Zaten o kadar basit ki ..Bilindik bu kahvenin tadını farklılaştırmak size kalmış, ben öyle çok karışık kahveleri sevmiyorum galiba kremalar,karışık aromalar falan bana pek gelmiyor :))

Artık anlatıyım soğuk kahvemi nasıl yaptığımı ..

Sevgiler :)

Malzemeler ( 2 kişi için ) 

1 bardak soğuk süt
2 tatlı kaşığı nescafe gold
6 - 7 parça buz
İsteğinize göre şeker ( ben kullanmadım )

Yapılışı

Uzun geniş ölçü kabının içerisine sütü,kahveyi ve buz'u koyup ,
Blender ile buzlar kırılıp,nescafeler eriyinceye kadar karıştırıyoruz.
Sonrasında gördüğünüz gibi uzun bardaklar da  servis yapıyoruz.

Evet bu kadar ;)

Afiyet olsun ! 

15 yorum:

  1. Çok leziz görünüyor :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. bende soğuk seviyorum tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu bana :)

      Sevgiler..

      Sil
  3. ayy bende bayılırım böyle içeceklere ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm :)))

      Sil
  4. ımmmm güzel görünüyor..Afiyetler olsun canım..

    YanıtlaSil
  5. Taaa liseden beri yaparım bilirsin :) Nasıl canım istedi şimdi..
    Ellerine salık kuzum, bardaklar da süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım :) o zaman bayramdam sonra bana geliyosun buz gibi kahvelerimizle sohbet ediyoruz:)

      Sil
    2. Hayhay, memnuniyetle kuzum :)

      Sil
  6. cok severım yazın boyle ıcerım elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum canım :) çok teşekkür ederim ..

      Sil
  7. Ellerinize sağlık.. benımde jahve vazgeçilmezim..ama ben sıcak sekilde hazırlayıp soğuyunca içiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Dilek hanım.
      Ben normal de de çok sıcak içemem zaten o yüzden sizin tarzınızı severim;)

      Sevgiler.

      Sil