8 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi Planları ..

Tam da Taksim Gezi parkı eylemlerin den bir hafta önce biz orada güzel bir cumartesi sabahına başlamıştık.
Gerçi benim için Taksim de geçen her an çook güzeldir,Taksim'in her köşesi,her mekanı çok güzeldir.
Taksim güzeldir,Galata güzeldir,Karaköy güzeldir,Cihangir güzeldir...

Şimdi size sevgili iş arkadaşlarımla geçirdiğimiz bir cumartesiden bahsedicem..
Her dakikası keyif ve kahkaha ile doluydu..Ettiğimiz kahvaltının lezzeti,içtiğimiz kahvenin sonsuz keyfi ile bu mekanları paylaşmazsam olmaz :))

Kahvaltı mekanımız ; "Taksim My House" yeni adı ile "The Bite" olmuş ...Bizz çok memnun kaldık.
Manzarası da bir o kadar harikaydı.

 
&
 
 
&
 
 
Kahvaltı sonrası "bi kahve lazım" diyerek farklı bir mekan istiyoruz :)
Karaköye kadar yürüyüp "Ops Cafe" de oturuyoruz.
Burası tam da kahve içmek için..
Mutlaka uğrayın.
 
 
Sizinle paylaşmak için çaktırmadan mekanı çekiyorum ;)
 
 
Dekorasyonu beni benden alıyor :)
 
 
&
 
 
Buradan da kalkıyoruz,içimiz kıyılıyor ;) Bi tatlı yemek lazım diyip,kendimizi
 "Karaköy Güllüoğluna" atıyoruz ..
Burda kendimi kaybedip fotoğraf çekmeyi unutuyorum :))
 
En son olarak Galata Kulesinin etrafında ki mekanları gezmek istiyoruz..
Orası mı burası mı derken.. "Konak Cafe&patisserie" nin muhteşem İstanbul manzarasına karşı buz gibi bir Limonata söylüyoruz kendimize :)
 
 
Garson'un gölgesi de olmasa iyimiş :)
Bol fotoğraflı Post'umun sonuydu..
 
&
 
Hepinize mutlu ve keyif dolu bir haftasonu dilerim...
 
 
 
 
 
 
 
 
 


6 yorum:

  1. Güllüoğlu konusunda hak veriyorum:)kahvaltı tabaklarındakiler çok disiplinli duruyor,ne de güzel dizmişler.Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim canım:)
      Evet kahvaltı tabakları oldukça disiplinliydi hepsi aynı şekilde dizayn edilmişti:)

      Sil
  2. canım ne güzel bir post olmuş.özlettin bana oraları.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim valla son zamanlarda olanları düşündükçe inanamıyorum bile:(

      Yorumun için çok teşekkürler canım.

      Sevgiler :)

      Sil
  3. Çok keyifli bir gün geçirmişşiniz:)
    Hergünün böyle keyifli geçmesi dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)
      Hepimizin her günü sağlıkla ve keyifle geçsin inş.

      Sevgiler..

      Sil