18 Haziran 2013 Salı

Cumartesi Kahvaltı Sofrası

Bir kahvaltı sofrası daha..
Beni evde bırakın hep sofralar hazırlıyım:) benim için en büyük keyif ..sadece zaman olsun,ailem,arkadaşlarım olsun yeter..
"Kahvaltının  mutlulukla bir ilgisi olmalı" deyimi de pek doğru bence:)
Geçtiğimiz cumartesi kuzenim geldi ve iki yiğenim bende kaldı iki gün..onlar tam bir ömür uzatıcı :))

Biraz içimizz açılsın diyee renkli bir sofra olsun istedim
Bakalım sizler de beğenicekmisiniz:)
Herkese mutlu bir hafta dilerim..
Sevgiler :)




8 yorum:

  1. beğenmemek mümkün mü ? harika görünüyor eline sağlık.muhabbetiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))
      Yorumunuz beni mutlu etti ..

      Sevgiler :)

      Sil
  2. Herşey harika görünüyor ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  3. Canım benim döktürmüşsün yine.. :)
    Her detay harika.. Ellerine, emeklerine sağlık canım..
    Size de afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşımmm çook teşekkürler :)
      Öpüyorummm seni kuşum;)

      Sil
  4. İştah açıcı renklimi renkli şirinmi şirin:)
    Bende çok severim masa hazırlamayı bolca vakit olsa:(
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      Dediğin gibi keşke bol bol vaktimizz olsa:(

      Sevgiler canım..

      Sil