6 Mart 2013 Çarşamba

Fırın da Tavuk

Herkese iyigeceler..

Bu hafta bana çabucak geçti, pek olmaz aslında ama :)
P.tesi gününün ana yemeğini paylaşıyorum şimdi.. oldukça pratik bir o kadar da lezzetli bir tavuk yapmış oldum :)
Daha önce hiç yapmadığım knor'un fırında tavuk çeşnilerinden, "Baharatlı&Sarımsaklı" olanını denedim.
Eşim de ben de çok beğendik,diğer çeşnilerin de denemeye değer olduğunu düşünüyorum.

Ben yanın da  şehriyeli pilavla servis yaptım..Tarif edilicek bir şey bile yok,herşey yazıyor zaten :)

1 paket çeşni için, 1 kilo baget tavuk almanız yeterli..Fırın poşeti bile içinde :)

Herkese kolay gelsin:)

 
&
 
 
&
 
 
&
 
 
Benim kullandığım  en solda ki  :)
 
 


27 yorum:

  1. merhabalar,her eve lazım bir blog bu!!!!çok sevdim ...hemen takibe aldım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz iyi ki geldiniz :)
      Yorumunuz beni çok mutlu etti..Teşekkürler.

      Sevgiler.

      Sil
  2. yemek yapmak istemediğim durumlarda benim kurtarıcımdır bu tarif ama kendim baharatlarımı karıştıryordum,birde knorla denemek lazım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugüne kadar tavuk yaparken hep kendim soslar yapıyordum ama bu kez knor'u denedim ve ço beğendim :)

      Sevgiler.

      Sil
  3. Baget tavuk en sevdiklerimden..
    Bu çeşnileri denemek lazım öyleyse :)
    Ellerine sağlık canım, nefis olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım demiş ve denemişsin kuzum :)

      Teşekkür ederim canım arkadaşım..

      Sil
  4. bizim evde çok sevilir fırında tavuk
    özellikle çocuklarım bayıla bayıla yerler ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tam çocukların seviceği bir yemek :)
      Teşekkür ederim canım..

      Sevgiler..

      Sil
  5. Fırında tavuk acil misafirler için pilavın yanında kurtarıcı yemeklerimizden biri
    Böyle çeşnilerle tatlandırmakda çok güzel oluyor
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende katılıyorum size,tam bir kurtarıcı yemek :)
      knor dan çok memnun kaldım..

      Sevgiler.

      Sil
  6. ELLERİNİZE SAĞLIK
    AFİYET ŞEKER OLSUN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  7. Değerli Arkadaşım,
    Ben sarmısaklı çeşniyi pilavlarada kullanıyorum değişik bir lezzet veriyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makarna soslarında kullandım ama pilav da denememiştim,fikir için ayrıca teşekkür ederim :)

      Sevgiler..

      Sil
  8. bir tutam lezzet ismi dikkatimi çekti neden diyeceksiniz.
    ben blok kurarken bir kase lezzetle 2 sinin arasında gittim geldim.
    demek sizin nasibinizmiş.bende bir kase lezzet ağır bastı görüşmek dileklerimle:))

    YanıtlaSil
  9. demeden geçemiycem slagonunuz harika şimdi farkettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim ...
      Bende bloğumu oluştururken çok isim düşündüm inanın :) için de lezzet kelimesi geçsin istiyordum "bir tutam lezzet" kısmet oldu :) Sizinki de çok hoş "bir kase lezzet" uzun yıllar bloğumuzu sürdürmek dileğiyle..

      Sevgiler :)

      Sil
  10. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Gerçekten güzel tarifleriniz var. Hemen izlemeye aldım :)))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Benimde kullandığım bir çeşnidir. Tavuğa inanılmaz lezzet veriyor yumuşacık pamuk gibi yapıyor. Afiyetler olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloğuma :) yorumunuz için teşekkür ederim,bende sizin bloğunuzda takipte olucam.

      Sevgiler..

      Sil
  11. Ellerinize sağlık. Afiyetle yenilmiştir eminim. Acil durumlarda benimde kurtarıcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Nursevin hanım..Yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sevgiler :)

      Sil
  12. of of of diyorum ellerine sağlık. İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz..
      Bende sizi ziyaret edeceğim.

      Sevgiler.

      Sil
  13. bizimde en sevdiğimiz yemek canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim Damla'cım :)

      Sevgiler..

      Sil
  14. ayy tam benlik olmuş bunlar :)
    ellerine sağlık canım...
    fırın poşetinde pişen tavuklara bayılıyorum :)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok lezzetli oluyor gerçekten.
      Yorumun için teşekkür ederim.

      Sevgiler.

      Sil