4 Mart 2013 Pazartesi

4 Mart 2007

Bugün eşim'le tanışalı tam 6 yıl oldu :)
2007 yılında tanışmıştık..Dün gibi aklımda bütün detayları :)
Bu akşam işten gelince hemen kendimi mutfağa attım..Yemeklerimi yapıp,soframı hazırladım..Yemekten sonra da, hadi dedik gidelim dışarı kahve içelim, ilk gittiğimiz kafe de ..
Yeşilköy sahilindeydi..Gittik fakat o güzelim kafe market olmuş :) Sonra "mienyu" cafe'ye gittik..İnanın öyle iyi geldi ki o kahve bize..

Bu akşam'ın ana yemeğini en kısa zaman da paylaşıcam..
Şimdi sofra :)
Hepinize iyi geceler dilerim..

 
 

17 yorum:

  1. Ayy canımm bizimde 6 yıl olduuu :) 2007 Kasımda başladı herşeyy :) Tevafuktur ki bizimde ilk gittiğimiz cafe olmuş markett :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzell bi tesaduf :) Kasim da cok guzel bir ay :) Allah hepimize daha uzun yillar beraberlik nasip etsin ins..

      Sevgiler..

      Sil
  2. elinize sağlık herşey çokk güzel olmuş bence ana yemeği de merak ettim. daha nice güzel senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana yemek cok pratik oldu yayinlicam en kisa zamanda ;)
      Yorumun icin tesekkurler cnm.

      Sevgiler..

      Sil
  3. Canımmm maşallah size :)
    Sofra çok,çok güzel olmuş, çok şık.. Peçetelerine bayıldım! :)
    Daha nice uzuuuunnn, sağlıklı, mutlu yıllarınız olsun canım arkadaşım..
    Bekliyorum ana yemeğide ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım benim güzel yorumun için çok teşekkür ederim..
      Peçetelerime bende bayıldım :) Hepimizin uzun sağlıklı huzurlu aşk dolu yılları olsun inş.
      Yemeğim çok basit ve pratik ama lezzetli ;)

      Sil
  4. tanışma yıldönümünüz kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere inşallah...
    benimde nisanda yıldönümüm 6 yıl olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de az kalmış :)
      inşallah, çok teşekür ederim canım benim..

      Sil
  5. Çok cici ve romantik bir masa olmuş
    Mutluluk huzur dolu nice senelere
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle güzel yorumlarınız oldukça daha da mutlu oluyorum,çok teşekkür ederim..

      Sevgiler :)

      Sil
  6. Allah mutlu huzurlu bir evlilik nasip etsin enn ennn uzunundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..
      çok sevgiler:)

      Sil
  7. çok cici bir sofra olmuş...
    Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar teşekkürler canım..
      çok sevgiler.

      Sil
  8. negüzel bir sofra :)
    daha nice yıllara inşallah :)
    banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldnz çok teşekkür ederim :)
      Bende size uğruyorum hemen..

      Sevgiler.

      Sil