20 Şubat 2013 Çarşamba

Soya Soslu Tavuk

Uzun bir ara oldu biliyorum ama geçen haftalar da çok hastalandım..İşe bile gidemedim,"Bronşit" olmuştum.Şimdi iyiyim çok şükür.
Her akşam tariflerimin başına geçmeye niyetlendiysem de bir türlü o gücü kendimde bulamadım :(
Geçtiğimiz cuma eşimin doğum günüydü bir pasta bile yapamadım :( çok üzüldüm ama kısmet değilmiş..

Bu akşam yemek için "soya soslu tavuk" yaptım..Ve kendi kendime söz verdim ;
"bu tarif bu akşam eklenicek" diye :)
Çok da uzatmadan buyrun, benim tarifimle soya soslu tavuk ...

Herkese iyi geceler.


 
Malzemeler
 
500 gr. Jülyen doğranmış tavuk göğsü
2 yemek kaşığı sıvıyağ
2 yemek kaşığı soya sosu
1 çay kaşığı hardal
Karabiber
Pul biber
 
 
Yapılışı
 
Kullanıcağımız tavayı biraz ısıtıp sıvıyağ ekliyoruz .
(Ben wok tava da yapıyorum)
Daha sonra jülyen doğranmış tavukları ekleyip,üzerine soya sosunu ve hardalı  ilave ediyoruz.
İyice pişene kadar yüksek ateşte karıştırıyoruz.
Karabiber ve pul biberi de ilave edip biraz daha pişirip,ocağı kapatıyoruz.
 
( Tuz koymanıza gerek yok, çünkü soya sosu oldukça tuzlu ).
 
Afiyet olsun ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


8 yorum:

  1. En sevdiğim lezzetlerden soya soslu tavuk :)
    Ellerine sağlık canım nefis olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde çok seviyoruz canım :)
      Teşekürler..

      Sil
  2. ÇOOKK GEÇMİŞŞ OLSUNN CANIM..
    sağlık elden gidince hiç bir şeyin tadı tuzu kalmıyor değil mi.
    :)
    tsoya soslu tavuğun harika görünüor.
    ellerine sağğlık..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniimm cook tesekkur ederim..cok dogru soluyosun saglik olmayinca insanin icinden hic bisey gelmiyor..
      Sende kendine dikkat et.

      Sevgiler :)

      Sil
  3. soya soslu tavuğu bende deniycem...
    çok güzel oluyormuş :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canim bence semde seviceksin;)

      Tesekkurler..

      Sil
  4. çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil