4 Ocak 2013 Cuma

Herşeyden Biraz Keki

Herkese merhabaa,

Acele ile tarifimi ekliyorum bu kez :(

Herkese iyi haftasonları ...
 
 





Malzemeler
 
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Yarım su bardağı kuru üzüm
1 tatlı kaşığı tarçın
1 tatlı kaşığı haşhaş
İstediğiniz kada damla çikolata
1 Portakalın kabuğu
Aldığı kadar un
 
Yapılışı
 
Yumurta ile şekeri çırpıyoruz
Daha sonra süt,sıvıyağ ekliyoruz.
Diğer malzemeleri de ekleyip biraz daha çırpıyoruz
Damla çikolatayı en son üzerine koydum.
Önceden ısıtılmış fırında 175 derece de / 45.dk da pişiriyoruz.
 
 
 


13 yorum:

  1. ben hiç mikser kullanmıyorum kek yaparken daha fzla kabarıyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru sölüyosunuz,son zamanlarda bende artık kullanmıyorum.

      Teşekkürler.

      Sil
  2. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Evet şimdi bende öyle yaptım ;)

      Sil
  3. canım 2 gündür sorun var sanırım ben de picasa dan yükledim..

    YanıtlaSil
  4. Üzümlü kek eminim nefis olmuştur canım..
    Ne olacak bizim bu kek sevdamız bilemiyorum :)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içine tarçın da girince çok lezzetli oldu kuşum :) walla bilmiyorum kek düşkünü olduk ii ce biliyosun dün gece de yaptım bi tane paylaşıcam en kısa zaman da.. öperim :)

      Sil
  5. en sık yaptığım kektir üzümlü kek,eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde de her zaman kek vardır :)
      Teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  6. tam çaylık olmuş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım........
    keksiz olmaz çayın yanına süper........

    YanıtlaSil
  8. şirinecimmm çok teşekkür ederim..Aynen öle akşamları çayın yanına kek süper oluyo :)

    YanıtlaSil