8 Ocak 2013 Salı

Didem'e çaya davetliyiz :)

İstanbul'u kar'ın esir aldığı son günler de pek birşey yapamaz görüşemez olmuştuk sevgili arkadaşımla en çok da eşlerimizle birarada görüşemez olmuştuk.Hemen karar verip akşam yemeğinden sonra Didem'e gitti çay içmeye..Kar da yürüyüp, Didem'e ulaştığımız da içeri girer girmez miis gibi börek kokusu yüzüme çarptı :) hiç bişey yapma dememe rağmen rahat durmamış kardeşimmmm :)
ooohh sadece börekle kalmadık tabi eşlerle yapılan bol kahkahalı muhabetlerin yanında durmadan yedik içtik :)

Dostlarımızla olan muhabetlerimiz,mutluluklarımız hep sürsün..Buyrun akşamımızın özeti :)


Ben de İki renk'li kurabiyelerimden yapıp götürmüştüm giderken :)

 
 
Mis gibi cevizli&tarçınlı kek
Pastırmalı&kaşarlı Börek
 
 
 
Tam Kar'lı havaya uygun Salep'lerimiz :)
 
 
 
  
Arkadaşım ellerine sağlık herşey için..Keyifli bir akşam için ;)


8 yorum:

  1. Canım benim çok güzel, çok keyifli bir akşamdı iyi ki geldiniz :)
    En kısa zamanda tekrarlayalım.. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrarlaylım şekerim,çok öpüyorum :)

      Sil
  2. Her şey çok güzel görünüyor ellerinize sağlık kızlar :)

    YanıtlaSil
  3. Her hangi bir şeyin içinde ceviz ve tarçın varsa tamam dır :) çok severim. Ellerinize sağlık nefis görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler..
      Sevgiler :)

      Sil
  4. ikinizde çok tatlısınız...
    Allah ardaşlığınızı dostluğunuzu daim etsin...
    herşey süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler güzel dileklerin için ..
      Sevgiler.

      Sil