10 Aralık 2012 Pazartesi

Ton Balıklı Makarna

Herkese iyi haftalar olsunn :)
Bu hafta izinli olduğum için,ben çok keyifli bir hafta geçiricem :) Bugün bütün gün gezdim,vitrinler çook renkli,her yer kırmızı-beyaz..

Makarnanın her halini severiz biz..
Bazen de sadece makarnayla geçirdiğimiz öğünlerimiz oluyor..Ton balıklısı,mantarlısı,kremalı tavuklusu..çeşit çeşitt :)
Çeşitli yemek yaptığım da , çorbaydı - yemekti derken makarnanın tadını çıkara çıkara yiyemiyoruzz ona fırsat kalmıyo kii :)
Ama sadece makarna olursa ohh yiyebildiğimiz kadar:) Tabii ara sıra olması şartıyla;)
Buyrun bu da benim ton balıklı makarnamm...

 
Malzemeler
 
Yarım paket makarna
( İki kişi olduğumuz için :)
1 paket büyük ton balığı
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tereyağ
Tuz
 
 
 
Yapılışı
 
Yarım paket makarnayı haşlıyorum.
Süzüp , tereyağı ve sıvıyağ ekleyip tencere de karıştırıyorum.
Servis yapıcağım tabağa makarnayı koyup , üzerine istediğim kadar ton balığı koyuyorum.
Biraz da isteğimize göre pul biber..
 
( Ton balığının yağını süzüyorum ).
 
 
&
 
 
 

12 yorum:

  1. off niye ben makarnayı bu kadar çook seviyorum ,
    nefis görünüyor eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makarna çok ayrı bir lezzet bencee ;)
      Teşekkürler..

      Sil
  2. ton balığını da makarnayı da çok severim. ikisi birleşince süper olur :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle,ton balıklı sandviç de çok güzel oluyo canımm;)
      Teşekkür ederim Damla'cım.

      Sil
  3. bayılırım ton balıklı makarnaya:))ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm Arzu'cum :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. merhaba, güzel bir blogunuz var, ton balıklı makarnaya bayılıyorum, ton balık pek sevmiyordum ama makarna ile karıştırınca sevmeye başladım, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :)
      Guzel yorumunuz icin tesekkurler.

      Sil
  5. ton balıklı makarnayı bende çok severim :))
    çok lezzetli olur...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım! Bayılırım! :)
    En çokta üniversitedeyken yapardık :)
    Ellerine sağlık canım, mis gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz universitede daha cok bol salcali yapardik :)
      Tesekkur ederim kusum.

      Sil