15 Aralık 2012 Cumartesi

Tavuk şinitzel

Bu gece 100.'ü post'umu ekliyorum :)
Bütün  yayınladıklarımı  büyük bir zevkle yazdım herzaman.. Elimden geldiği kadar bütün yorumlara ilgiyle cevap verdim..Blog yazmak gerçekten bana çok şey kattı :) İyi ki sizler de ziyaretçilerim oldunuz ...

Şimdiden herkese keyif dolu bir pazar diliyorum ve tarifime geçiyorum ..


 
Malzemeler
 
500 gr. Tavuk göğsü (ince kesilmiş)
2 yumurta
1 paket knor  çıtır pane harcı
kızartmak için sıvıyağ
 
Yapılışı
 
Önce tavukları yıkayıp,süzülmesi için bırakıyoruz.
Geniş bir tabağın içine yumurtaları kırıp çırpalım,
Ayrı bir geniş tabağa da çıtır pane harcını koyalım
(Tavukların iyice süzülmüş olması lazım).
Bir yandan da ocağa tavayı koyup,sıvıyağ ekliyoruz,
Sıvıyağı kızdırdıktan sonra,tavuğu önce yumurtaya,sonra çıtır pane harcına bulayıp,kızartıyoruz.
İyice kızaran tavuklarımızı, kağıt havlu serdiğimiz servis tabağına alıyoruz.
Soğumadan servis yapıyoruz :)
 
 
 
 
 

10 yorum:

  1. şinitzeli çok severim...
    ve severekte yaparım...
    pilavla muhteşem bir ikili olmuş...
    ellerine sağlık canım...

    ve sende iyiki varsın canım...
    iyiki tanıdım seni...
    blog dünyası bana da çok şey kattı...
    mutluyum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm ne güzel şeyler yazmışsın..Yüreğine sağlık..İyi ki karşılaşmışız ;)
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. 100.postun hayırlı olsun,eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap, çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Galiba en sevdiğim yemeklerden biri. hem pratik, hem lezzetli :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde seviyoruz :) Teşekkürler Damla'cım.

      Sil
  4. Çook teşekkürler, inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. inşallah 300 leri 500 leri de eklersin
    şinitzel harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande'cim teşekkür ederim, inşallah :)

      Sil