17 Kasım 2012 Cumartesi

Çay Daveti :)

Tatlı yorgunluğumun ardından bu güzel günümü de  paylaşmadan uyumak istemedim :)
Bugün ki misafirlerim Didem'in annesi,ablası,benim annem,yengem ve neşemize neşe katan çocuklarr oldu  :)
Çocukların kahkaları,koşuşturmacaları hepimizi bol bol keyiflendirdi.Üstüne de sofra muhabbetimiz,kahve muhabbetimiz eklenince ohh mis gibi bir gün geçirdik.
Uzun zamandır niyetlenip gerçekleştirememiştik, sonunda aynı sofra da toplanabildik :) Elmas teyzem,Nihan ablam,Asuman yengem,Annem ve canım arkadaşım Didem iyi ki geldiniz,soframı şereflendirdiniz..Nice güzel günler de,huzurla,sağlıkla yine beraber aynı sofra da  olabilmeyi dilerim...

Herkese Keyifli Pazarlar ... / 02:00 :)

( Kekimin üzerindekiler mor şeker hamuruyla yaptığım minik çiçekler :)

 
Bugün için Hazırladıklarım ;
 
Pırasalı Börek
Parça Çikolata ve Fındıklı Kek
Kokoş Kurabiye
Çörek otlu Kurabiye
 Patates Salatası
Çilek-Ahududu Soslu Halley Pasta
 
 
 
Daha önceden eklediğim çörekotlu kurabiyelerin üzerine bu kez haşhaş koymadım,çünkü Böreğin üzerinde kullanmak istedim.
 
Yine daha önceden yaptığım kek'im bu kez Yuvarlak kalıpta, çünkü Didem'in hediyesinde servis yapmak istedim :)
 
En kısa zaman da diğerlerinin tariflerini de ekleyeceğim...
 
&
 
Ve  Hediyeleriniz için çok teşekkür ederim , çok güzeller :)
 
 


12 yorum:

  1. AAA:)GECENİN BU VAKTİ ZAMANINDA BUYUR ETTİNİZDE GELMEDİKMİ:)ELLERİNİZE SAĞLIK AFİYETLER OLSUN EFENDİM.

    YanıtlaSil
  2. buyrun gelinn ne vakit isterseniz :D
    çok teşekkür ederim yorumunuz için..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. her şey çok güzel görünüyor,sizlere afiyet olmuş.muhabbetiniz daim olsun..

    YanıtlaSil
  4. Keyfiniz,sohbetiniz ve sofralarınız daim olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim..
      Sevgiler..

      Sil
  5. Kendime bir tabak hazırladım, o sofrada varmışım gibi hayal ettim :) Elle
    rine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o Zaman afiyet olsun :)
      yorumun için Teşekkür ederim..
      Sevgiler :)

      Sil
  6. Canım benim herşey harikaydı o gün..
    Mor sever olarak sofrada zevkle oturdum :) Hele böreğin sıcacıktı mis gibi :)
    Tekrar ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldigina sevindim canim iyi ki geldiniz,afiyet olsunnn :)

      Sil
  7. Sofradakiler nefismiş,afiyetler olsun sizlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sevgiler..

      Sil