1 Ekim 2012 Pazartesi

Ece'nin Kahvaltı Sofrası

Benim canım  kardeşim'e gittik geçen cumartesi bizler (Ece,Neval,Oya ve ben :) üniversiteden bu yana hiç ayrılmadık..Ayrılmayız da :) onlar benim can'ım..
Ece kuzum benden 1 ay sonra evlenmişti..Şimdi küçük bir Öykü'sü var ( 3 ay'lık). Oya'nın da dünyalar güzeli bir kızı var (1.5 yaşında).
Bizim aylarca görüşemediğimiz zamanlar oluyor ama buluşunca bu uzaklığı hiç hissetmiyoruz..C.tesi günü Neval gelememişti :( Bekar olduğu için sürekli aktiviteler peşinde şimdiler de ingilizce kursuna yazılmış:).
Neyse kahvaltı için gittiğimiz Ece de birden kalkıp mutfağa girişimiz yine harikaydı..Kimi tuzlu kek yaptı kimisi tatlı kek kimisi de evi süpürmeye başladı :)

Kardeşim Ellerine sağlık ...Canımsın.

Buyrun günün özeti :)
 
Sabah Kavaltısı ve Beş Çayı :)


 
Ecem & Öykü
 
 
Mutfaktayımm :)
 
 
 
Kek Bendenn :)
 
 
Ve Bizzz :)
 
 
(Kardeşimm Nevalin de olduğu bir gün en kısa zamanda ayarlıycazz)
 
 
 
 
 


2 yorum:

  1. Ne güzel bir gün olmuş.. Hem kahvaltı hem de birlikte mutfağa girme fikrine bayıldım! Canım bizde yapalım lütfenn çok imrendim :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten guzel ve degisik oldu :))
    Yapalim canim ne zaman dersenizz ( c.tesileri icin uyar)

    YanıtlaSil