11 Ekim 2012 Perşembe

10.10.2010

Herkese Merhaba,
Dün hayatımın en özel gününün ikinci yılıydı. 10.10.2010 / pazar günü ,Evlenmiştik biz :) o tarihi çok zor almıştık,resmen izdiham vardı :)
İnanın ne kadar hızlı geçti hiiç anlamadım...Herşey eksiksiz gözümün önünde;
Saat 14.00 da Nikah'ımız vardı :) Nikahtan sonra da arkadaşlarımız ve yakın akrabalarımız ile beraber Kumkapı'ya eğlenmeye gitmiştik...Resmen bütün gece oynamaktan oturmamıştım,gecenin sonunda tabii ağla ağla içim çıktı ;)
Allah'a çok şükür iki yılımız da huzur içinde geçti,Rabbim bütün bir ömrü sevgi,saygı ve huzur içinde geçirmeyi nasip etsin,hepimize...

 
&
 
Yıldönümümüz hafta içine denk geldiği için iş çıkışı fazla uzağa gitmek istemedik,trafiği göz önüne alarak...O yüzden yine floryadaydık :)
Ama seçiminden dolayı eşimi tebrik ediyorum,çünkü onun fikriydi, "Develi Restaurant".
İlk kez gittiğimiz Develi'den çok memnun ayrıldık,yemeklerinin lezzetini duymuştum şimdi emin oldum :) Evet,gerçekten masamızda ki herşeyi çok beğendik.Restaurant çok kalabalıktı bir an hiç fotoğraf çekemiyceğimi düşündüm ama en azından  ana yemekleri çektim.Ara sıcaklar,tatlılar yok :) Çekemedim valla ..
Bu arada misafir karşılama ve garsonların hızlı servis yapması çok hoşumuza gitti...
Hadi fotoğraflarıma geçiyim ;
 
&
 
 
&
 
 
 
" Herkese Hayırlı Cumalar ..."
 

9 yorum:

  1. Allah nine nice iki yılları sevgiyle huzurla sağlıkla geçirmeyi nasip etsin canım..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim Amin inş.canım :)

      Sevgiler...

      Sil
  2. evlilik yıldönümünüz kutlu olsun canım...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    sevginiz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah hepimizin mutluluğunu huzurunu daim etsin inş.canım

      Sevgiler...

      Sil
  3. Canımm evlilik yıldönümünüz tekrar tekrar kutlu olsun.. Allah nice sağlıklı, mutlu, huzurlu uzuuuunnn yıllar nasip etsin size :)
    Ne kadar da çabuk geçti 2 yıl gerçekten daha dün gibi hatırlıyorum düğününü.. Herşey o gün ki gibi güzel olsun hayatınızda canım öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm...Güzel yorumun ve mesajların için çok teşekkür ederim.Rabbim hepimizin mutluluğunu bir ömür daim etsin inşallah.
      Benim için de zaman çok hızlı geçti gerçekten :)

      Öpüyorum seni.

      Sil
  4. Ohhh kebaplar süper görünüyor canım. Afiyet olsun ikinize de.

    Nikahını, akşamki eğlenceni seninle paylaşanlardan biri olarak; o günkü güzelliğine, mutluluğuna, sonra da gözyaşlarına sahit olup seninle birlikte duygulanmıştım. O günün üzerinden 2 yıl geçmiş. Oysaki daha dün gibi..
    Evlilik yıldönümüz kutlu olsun canım. nice mutlu yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım güzel yorumun için çok teşekkür ederim..Hayatımın o güzel günün de yanımda olduğun için de teşekkürler.

      öpüyorum..

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim canım, hoş bir gün ve ardından da güzel bir geceydi..

      Sil