10 Ağustos 2012 Cuma

Abimler İçin İftar Sofrası...

Merhaba
Şimdide kendi masamdayız:) Geçtiğimiz salı gelen abimler için son ana kadar menüm hep değişti,ilk başta Güveçte Kuru Fasulye yapmayı düşünmüştüm ama sonra beni "ya fasulye iyi pişmezse" stresi sardı:) çünkü bazen kuru fasulyenin  cinsinden katı kalma ihtimali olabiliyor o sebeble ben vazgeçmiştim.
Sotelenmiş sebze ile Izgara Bonfile yapmaya karar vermiştim.
İyi ki de öyle yapmışım gayet sevilerek yendi :)
Yine çok net  bir fotoğrafı yok:( hatta tatlımın hiç fotoğrafı yok çünkü yemekten sonra çayı annemlerde içmeye gittik tatlıyı da oraya götürünce çekmeyi unuttum...
Masa fotoğraflarına geçiyim...

Menü ;

Kabaklı Mercimek Çorba
Kuru Patlıcan Dolma
Sotelenmiş sebze ile Izgara Bonfile
Şehriyeli Pilav
Susamlı Patates Topları
Yoğurtlu Közlenmiş Kırmızı Biber
Akdeniz Yeşillikleri
Créme  Olé'li Pasta


&


Servis tabağım acele ile hazırlanıp biraz süssüz kalmış ...
Tarifleri de ekleyeceğim.

Keyifli Haftasonları...



2 yorum:

  1. yine döktürmüşsün arkadaşım yeşilin hakim olmasıyla çok huzurlu bir sofra olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm,öpüyorumm :)

      Sil