7 Temmuz 2012 Cumartesi

Didem için Pembe Kahvaltı Sofrası ...

Bugün Dolu dolu bir cumartesi geçirdim ve bu post'u da yarın'a bırakmak istemedim.Eve az önce gelmemize rağmen uyumadan hemen yazıyım dedim :)
Sabah kahvaltısı için Didem'le sözleşmiştik tabi bizim kahvaltımız 2 ye kadar sürdü:) ama yine de alışveriş merkezlerini ihmal etmyip akşama kadar gezdik...Daha sonrasında da Eşlerimizle devam ettik önce okey oynadıktan sonra gecemize Abbas'da waffle yiyerek son verdik ( 02.15)
Benim kahvaltı sofram ve kahveler :)


Bu arada bugün ilk kez Dimes'in Tahıllı - karışık meyveli ,meyvesuyunu denedik ve beğendik :)
Didem kuzum da sağolsun gelirken sıcak poğaça ve simitleri eksik etmemişti :)


Zeytin ezmesi'nin bu halini çok seviyorum ;


Pulbiber,kekik ve Zeytinyağ..



Kahvaltı sonrası mutlaka kahve :) Yanın da, Sibel yengemin hediye ettiği bardaklar da limonu soda :)


Keyifli Haftasonları ...



5 yorum:

  1. Kardeşim her şey çok güzeldi ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun bebeim herzaman :)

      Sil
  2. Bloğunuzu Prefabik fiyatı olarak paylaşımlarınıza çok ilgi duyduk. Paylaşımlarınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Zeytin ezmene ekmek banabilir miyim :)
    Çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki şirkette de yapılabilir aslında ;)
      Teşekkür ederim cnm.

      Sil