13 Mayıs 2012 Pazar

Keyifli Pazarlar...

Pazar sabahı erken uyanınca kendimi çok iyi hissediyorum, gün hemen bitmiyor çünkü :)
Bu sabah da erken uyanıp kahvaltı hazırlamaya başladım hemen,Sevgili eşim de bizim burada ki meşhur göçmen börekçisinden böreklerimizi aldı...
Mor runner'ımı ilk kez kendimizde kullanmak istedim.
Geçenler de bahçeşehir pazarından kumaş alıp kendim yaptım,zaten çok kolay dümdüz kesiliyo:) bişeyler üretmenin verdiği mutluluk gerçekten çok güzel. O yüzden devam etmek istiyorum bir masa örtüsü,peçeteler veya aldığım keçelerden bişeyler;)
Rengarenk keçeler de çok hoş,İrem için bir çanta yapmıştım kendime de bir telefon kılıfı ilk deneyim olarak çok harika olmasalar  da fena da değildi yani :)
Neyse herkese iyi pazarlar ...



Bu da pastırmalı omletim ..


Ve Göçmen Börekçisinin Börekleri ..




2 yorum:

  1. Çok şık bir sofra olmuş Tanem'cim. Mor detayları ve vazodaki çiçekleri çok sevdim.

    İyi Pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. Guzel yorumun icin tesekkurler fatos'cum..
    cicekler ikea dan biz seviyoruz ikea'yi biliyosun:))

    YanıtlaSil